Blog

Bij jaarlijks terugkerende events gebruik je vaak eenzelfde format. Dat maakt het organiseren overzichtelijk en eenvoudig. Hierbij bestaat echter wel het grote gevaar dat jouw event gaat vervelen en het publiek wegblijft. Hoe zorg je ervoor dat je events blijft organiseren met een betekenisvolle beleving?...

Uitgangspunt voor deelname aan een beurs is dat deze gerelateerd is aan de marketingdoelstellingen van je organisatie. Een beurs kost veel tijd en geld. Het is dus belangrijk dat al die organisatie-inspanningen voldoende opleveren. In dit blog gaan we verder in op het moment van...

Evenementen zijn er in veel verschijningsvormen. Van eenmalige en kleinschalige events tot terugkerende grote evenementen, met als voorbeeld de Horecava waar we al eerder over schreven. Elk evenement heeft een eigen doel. In dit blog geven we je een kijkje in de keuken van een...

Eerder schreven wij al over Horecava, de grootste horecabeurs van Nederland. Daarin maakten wij de opmerking dat het van een beurs tot allesomvattend horecaevenement is geëvolueerd. ...

In de tweede week van het nieuwe jaar opent de RAI haar deuren voor de bezoekers van de 63e editie van de Horecava. Van maandag 7 tot en met donderdag 10 januari 2019 is bijna 100.000 vierkante meter van deze evenementenhal gereserveerd voor horecaprofessionals....

Ook voor een aantal klanten van Prosos een belangrijk evenement. De socialmediaexperts van Prosos bereiden zo’n beurs al lang van tevoren voor. Zowel voorafgaand aan de beurs, tijdens de beurs als achteraf wordt er aandacht aan besteed op de socialmediakanalen....