Blog

Tijdens een event wil je als bedrijf natuurlijk opvallen tussen alle anderen. Programmaboekjes lijken steeds meer uit het event beeld te verdwijnen want tegenwoordig hebben grote evenementen meestal een algemene app. Hierop wordt algemene informatie weergegeven over de aanwezige partijen, parkeerplaatsen, restaurants e.d. Waar kies...

Wanneer je meedoet aan een beurs of event, wil je dat jouw bedrijf goed zichtbaar is. Er lopen veel bezoekers rond die in potentie een klant zijn. Zorg er daarom voor dat deze potentiële klanten niet stilletjes jouw stand voorbijlopen. Wil jij ook zichtbaar op...

Bij jaarlijks terugkerende events gebruik je vaak eenzelfde format. Dat maakt het organiseren overzichtelijk en eenvoudig. Hierbij bestaat echter wel het grote gevaar dat jouw event gaat vervelen en het publiek wegblijft. Hoe zorg je ervoor dat je events blijft organiseren met een betekenisvolle beleving?...

Uitgangspunt voor deelname aan een beurs is dat deze gerelateerd is aan de marketingdoelstellingen van je organisatie. Een beurs kost veel tijd en geld. Het is dus belangrijk dat al die organisatie-inspanningen voldoende opleveren. In dit blog gaan we verder in op het moment van...

Evenementen zijn er in veel verschijningsvormen. Van eenmalige en kleinschalige events tot terugkerende grote evenementen, met als voorbeeld de Horecava waar we al eerder over schreven. Elk evenement heeft een eigen doel. In dit blog geven we je een kijkje in de keuken van een...

Eerder schreven wij al over Horecava, de grootste horecabeurs van Nederland. Daarin maakten wij de opmerking dat het van een beurs tot allesomvattend horecaevenement is geëvolueerd. ...

In de tweede week van het nieuwe jaar opent de RAI haar deuren voor de bezoekers van de 63e editie van de Horecava. Van maandag 7 tot en met donderdag 10 januari 2019 is bijna 100.000 vierkante meter van deze evenementenhal gereserveerd voor horecaprofessionals....