Samen werken aan uw beursuitdagingen

Samen werken aan uw beursuitdagingen

Bij Prosos Events vinden wij dat een beurs niet op zichzelf staat, maar een belangrijk onderdeel is van het totale marketingcommunicatiebeleid. Juist in dit online tijdperk zijn fysieke evenementen belangrijk. Ga op zoek naar manieren om elkaar te versterken en kies voor een partnerschap. Wat is uw doelstelling als congres- of eventorganisator? En hoe kunt u een locatie inzetten om die doelstelling te bereiken? Door met elkaar mee te denken en flexibel te zijn, kunt u zorgen voor een samenwerking voor de lange termijn.

De locatie van uw evenement

En hoe zit het met de locaties zelf? Industriële locaties en buitenlocaties zijn momenteel erg populair. In 2017 richten eventmanagers hun pijlen ook juist op ‘kale’ locaties. Hier moet je als organisator doorheen kunnen kijken. Wees creatief en richt de ruimte volledig in naar de stijl van het betreffende evenement. Door aankleding met slecht een paar elementen kunt u al een hoop winst behalen.

Geef uw deelnemers het gevoel dat alles klopt

Vooruit dan, een laatste gouden tip voor uw evenementen en congressen in 2017: stippel de customer journey van uw (potentiële) deelnemers uit, maar neem hen ook voor- en achteraf mee op reis in uw verhaal. Hiermee verhoogt u de betrokkenheid en geeft u de deelnemers het gevoel dat alles klopt. Het draait allemaal om de beleving. Ook bij congressen met een wetenschappelijk thema is het relevant om een thema te creëren. Uiteindelijk zorgt u hiermee voor meer betrokkenheid en een hogere opkomst.

Tip: stippel de customer journey van uw (potentiële) deelnemers uit, maar neem hen ook voor- en achteraf mee op reis in uw verhaal.

Een beurs staat niet op zichzelf

Inspireer uw bezoekers! Samen met u maken wij uw specialistische en algemene kennis en expertise van markten, producten en diensten zichtbaar op onderscheidende wijze. Daarbij is een inspirerende, persoonlijke ontmoetingsplaats essentieel. Samen sparren over uw nieuwe beursuitdaging? De koffie staat altijd klaar. Neem gerust contact op met onze event- en social media-experts (Prosos Events en Prosos).

Geen reactie's

Geef een reactie