Wat ga jij op evenementengebied doen?

Wat ga jij op evenementengebied doen?

Onlangs bespraken we in deel 1 en deel 2 de event-trends en -ontwikkelingen in 2018. We zetten ze hieronder nog even onder elkaar.

  • Verdwijning traditionele podium
  • Robot op je event
  • Het evenement als kapstok
  • Eventbubbles
  • Eventphones
  • Crowdshaping
  • Event it yourself
  • Communicatie via WhatsApp
  • Festivals
  • Ruimte voor rust en stilte
  • All-in locatie populairder
  • Contra eventmarketing
  • Nieuwe privacy-wetgeving
  • Met een klein event een groot online bereik
  • Selfstreaming
  • Neuromarketing en events

Er zitten vast ontwikkelingen tussen waar je binnen jouw organisatie al mee bezig bent. Andere items zullen nog onderbelicht of zelfs onbekend terrein zijn. Uiteraard zijn er ook trends waar je (nog) niet in mee wilt gaan, bijvoorbeeld omdat je organisatie daar nog niet aan toe is of omdat de kennis en expertise ontbreekt. Misschien liggen er prioriteiten op andere bedrijfsonderdelen of wordt je tijd opgeslokt door andere marketingcommunicatie-activiteiten.

Contact met je klant

Toch is het belangrijk om als organisatie niet stil te blijven staan als het om evenementen of beurzen gaat. Vooral ook omdat de wereld steeds digitaler wordt. Zorg ervoor dat je niet alleen via digitale kanalen contact met je klanten en omgeving hebt. Dichtbij je klant blijven is essentieel. Een beurs groot of klein opgezet, met persoonlijke ontmoetingen of online interactie met je klanten en geïnteresseerden, of allebei, een festival of toch een ‘normaal’ open huis, telefonisch contact of via Whatsapp. Dit zijn allemaal zaken die voorbij komen bij evenementenorganisatie en waarmee in je contact komt en blijft met je klantenkring.

Evenementen en online combineren

Vanuit Prosos Events kunnen we je op verschillende manieren helpen op evenementengebied. Zo denken we graag mee over een evenement. Coördinatie van beurzen en events behoort ook tot de mogelijkheden. Meewerken aan/op een event kunnen wij natuurlijk ook. Daarnaast kan ons team voor een marketingcommunicatieplan zorgen en die verder uitvoeren. In onze geledingen zitten eveneens social media-experts, die online het evenement ervoor, tijdens en daarna op de kaart kunnen zetten. Wij bieden een fullservice pakket aan, maar kunnen ook afzonderlijke delen voor je verzorgen. De keus is aan jou. Wanneer en hoe kun we je helpen bij jouw volgende event? Op onze contactpagina vind je alle communicatiekanalen, waarmee je ons kunt bereiken.

Geen reactie's

Geef een reactie